На кафедрі дизайну ЧДТУ відбувся традиційний конкурс наукового дослідження мовою графіки становлення і розвитку дизайну в Україні

2 грудня 2025

 

25 листопада 2025 року на кафедрі дизайну Черкаського державного технологічного університету відбувся традиційний конкурс графічних робіт дослідження становлення і розвитку дизайну в Україні. В поточному році студенти 4 курсу освітніх програм «Дизайн середовища» і «Промисловий дизайн» здійснювали більш глибоке дослідження розвитку дизайну на Черкащині.

Студенти презентували свої графічні композиції під девізом: «Черкащина – мій рідний край!» як результат дослідження за чотирма районами регіону.

Упродовж сьомого семестру навчання студенти, засвоюючи стилі та стильові напрями з курсу Історії дизайну під керівництвом професорки Наталії Романенко, досліджували у вибраних регіонах Черкащини підґрунтя протодизайну: архітектуру, образотворче мистецтво, ремесло і техніку. За підсумками власного аналізу на форматі А1 молодь сформувала своє бачення розвитку дизайну у вибраному регіоні. Консультацію й експертизу робіт здійснювали студенти магістратури освітньої програми «Дизайн і візуальна культура» – Юлія Тимошина і Павло Бурмеляк

Завдяки активній підтримці заходу завідувачки кафедри дизайну, професорки Інни Яковець, модераторки заходу – професорки Наталії Романенко, завідувачки лабораторіями Катерини Стеценко, конкурс та підбиття підсумків пройшли у дружній і творчій атмосфері. До дискусії також долучилися доценти Олександр Луговський, Наталія Чугай та Мекурія Демессіе.

За результатами обговорення представлених робіт професорсько-викладацький склад кафедри разом із експертами відзначили першим місцем Євгенію Дубину (група ДЗ-23); на другому місці Аліна Ігошкіна (група ДЗ-23), на третьому – Таїсія Ситник(група ДЗ-22). Студенти-переможці отримали грошові премії, а всі учасники ділилися враженнями за чаєм із печивом та цукерками.  

Традиційний конкурс висловлювання графічною мовою свого бачення розвитку дизайну на Батьківщині підвищує не лише інтелектуальний рівень студентів старших курсів, але й їхню професійність, поглиблюючи знання і навички з графічного дизайну, та збагачуючи студентів магістратури педагогічним досвідом.